هشتگ های داغ :‌

معرفی برترین هاردهای اکسترنال

معمولاً برای تهیه نسخه پشتیبان از کامپیوتر و یا فضایی برای ذخیره فایل‌های شخصی‌تان نیاز به یک فضای خارجی دارید. هاردهای اکسترنال موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردارند و انتخاب یکی از آن ها که ارزش هزینه کردن داشته باشد واقعا کار بسیار سختی است.

فاکتورهای زیادی برای خرید هارد اکسترنال وجود دارد اما یک سری ویژگی‌ها مانند فضای ذخیره سازی، سرعت، قابلیت حمل و همچنین مطمئن بودن از مهم ترین نکاتی است که در انتخاب بهترین هارد اکسترنال باید مورد توجه قرار گیرد. ما در ادامه پنج هارد اکسترنال برتر را با توجه به فاکتورهای ذکر شده به علاوه قابلیت سازگاری با USB 3.0  را دارند و به نیاز همه افراد پاسخ می‌دهد آورده‌ایم.

هارد اکسترنال سامسونگ T5

شاید باور کردن آن کمی مشکل باشد اما Samsung T5 با 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی به راحتی در کف دست شما جای می‌گیرد و سریع‌ترین سرعت انتقال اطلاعات را در میان هاردهای اکسترنال را دارد. سامسونگ T5 را با دو کلمه می‌توان توصیف کرد: کوچک و سریع !
اگر قیمت برایتان مهم نیست، هارد اکسترنال T5 سامسونگ یکی از بهترین هارد اکسترنالی است که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم به خصوص اگر شما دائما در حال کار با ویدئوها و فایل‌های حجیم هستید و می‌خواهید به طور مستقیم آن‌ها را روی هارد خود ویرایش کنید چرا که سرعت آن واقعا عالیست.

2- هارد اکسترنال CANVIO ADVANCE توشیبا

اگر شما به دنبال هاردی قابل حمل که قیمت مناسبی هم داشته باشد می‌گردید هارد اکسترنال 2 ترابایت توشیبا گزینه بسیار مناسبی برای شماست. این هارد اکسترنال کمتر از 150 گرم وزن دارد به علاوه اینکه ضخامت آن فقط 14 میلی متر است. هارد اکسترنال توشیبا در دو نسخه 1 ترابایت و 2 ترابایت در بازار و شهر فافا موجود است.

هارد اکسترنال CANVIO ADVANCE توشیبا که در رنگ های آبی، سفید، مشکی عرضه شده بدنه از جنس پلی کربنات دارد،  بالای آن از چراغ ال ای دی استفاده شده است. به طور کل می توان گفت هارد اکسترنال شرکت نام آشنای توشیبا جزو محدود هاردهای با کیفیت بازار هستند که دارای قیمت مناسبی هستند.

3- هارد اکسترنال Western Digital My Passport

هارد اکسترنال 1 ترابایت Western Digital My Passport با اینکه سبک‌ترین در بازار نیست اما دارای طراحی بسیار زیبا و 6 رنگ است. این هارد دیسک انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک پورت USB تامین می‌کند و نیازی به حمل یک آداپتور اضافی ندارد. این هارد بسیار محکم و مقاوم در برابر شوک است؛ بنابراین خیالتان از بابت امنیت اطلاعاتتان راحت باشد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سازگاری با سیستم عامل‌ های جدید، امنیت بالا و قابلیت گذاشتن رمز عبور اشاره کرد. در کل می‌توان گفت این یکی از بهترین و امن‌ترین هاردهای ساخت وسترن دیجیتال است که امتیاز 4.5 ستاره را در سایت آمازون کسب کرده است و ما خرید هارد Western Digital را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هارد اکسترنال Western Digital My Passport Ultra

4- Seagate Expansion 5TB

اگر حجم فضای ذخیره سازی از قابلیت حمل و سرعت برای شما مهم تر است این یک گزینه مقرون به صرفه برای شما محسوب می شود. اگر شما به یک منبع خارجی برای ذخیره داده هایتان نیاز دارید می توانید با صرف هزینه ای اندک در مقایسه با میزان فضایی که در اختیار شماست این هارد را تهیه کنید. به عنوان مثال هارد 5 ترابایتی آن حدود 130 دلار است.

هارد اکسترنال Seagate Expansion 5TB

5- Western Digital 16TB My Book Duo

اگر 5 ترابایت فضا برای شما کافی نیست Western Digital هاردی با 16 ترابایت فضای ذخیره سازی که قیمتی حدود 600 دلار و نسخه 4 ترابایتی آن 220 دلار است.
در هر صورت اگر شما به مقدار زیادی فضای ذخیره سازی نیاز دارید و به دنبال یک نام تجاری قابل اعتماد هستید این هارد برای شما بسیار مناسب است.

هارد اکسترنال Western Digital 16TB My Book Duo

 

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

12 ماه پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش