Fove اولین هدست واقعیت مجازی و آینده ی پروسه ی دنبال

دوشنبه 9 آذر 22 12:09 |   |  تعداد مشاهده: 243 |

دسته بندی:

|

[[rateUserCount]]



Fove اولین هدست واقعیت مجازی و آینده ی پروسه ی دنبال

دنبال کردن چشم فرآیندی است که نقطه ی نگاه کردن فرد و یا میزان حرکت چشم نسبت به سر را پیدا می کند. Fove اولین هدست واقعیت مجازی است که از این قابلیت پشتیبانی می کند. در ادامه نظرات پیرامون این تکنولوژی ارایه شده است.

 

 به این معنی که، از بین اشیایی که روی صفحه وجود دارد، آن شخصیت هایی که به آن نگاه می کنید می تواند به شما نگاه کنند. تا کنون نزدیک به 500 نفر 200000 دلار بابت هدست Fove پرداخت کرده اند.
تنها با گذشت 1 روز از کمپین KickStarter، به نظر می رسد که Fove مصمم است به هدف 250000 دلاری خود می رسد. حامیان با پرداخت دسته کم 375 دلار به کمپین، می توانند Fove و کیت توسعه گر را ضمانت کنند.
بر اساس نظرات Yuka kojima مدیر عامل و موسس مشترک Fove، Fove 100 درجه زاویه ی دید، تاخیر کم دنبال کردن سر و دنبال کردن چشم با واکنش بالا با ضریت درستی 5% ، دارد. دنبال کردن چشم و توانایی هدف قرار دادن با چشم، قابلیتی است که Fove را از مجموعه ی رو به فزونی هدست های VR که به بازار عرضه می شوند متفاوت می سازد.
او در مصاحبه با TeckNewsWorld اضافه می کند که Fove به کاربران این امکان را می دهد که خود را در دنیای واقعیت مجازی، به کمک کنترل دقیق و لحظه ای واسط کاربر با استفاده از دید، غوطه ور سازند.
دنبال کردن چشم Fove با استفاده از اشعه ی لیزر فروسرخ، نور شبکیه ی چشم کاربر را به بیرون می راند تا زاویه ی چشم کاربر را بدست آورد. الگوریتم اختصاصی کمپانی که به نام Foveated Rendering (تفسیر Fove)، شناخته شده است، عمق تمرکز دامنه را با محاسبه ی میزان انطباق بین چشم های کاربر بدست می آورد.
Kojima می گوید که Foveنگاه کاربر را دنبال می کند و مکانی را که کاربر در فضای 3 بعدی قرار دارد، پیدا می کند. این پروسه، موتور گرافیکی را قادر می سازد تا کانون را تنظیم کند و متناسب با آن منابع رندر را تخصیص دهد و به این ترتیب واقعی ترین تجربه از دنیای مجازی را به کاربر می دهد.

منبع:faceit.ir


نظرات کاربران

[[item.name]] [[item.created_at|pDate]]

[[answer.name]] [[answer.created_at|pDate]]

[[messageCompare]]

[[item.nameProduct|cut:true:34:' ...']]