هشتگ های داغ :‌

ده بازی و برنامه برتر در آگوست 2015

ماه آگوست به پایان رسیده و در این ماه، بازی ها و برنامه های اندرویدی فراوانی عرضه شده است. در اینجا قصد داریم تا ده بازی و برنامه برتر ارائه شده در این ماه را معرفی کنیم.

 Fallout Shelter

فالوت شلتر، در سال 2013 که بر روی iOS عرضه شد، نگاه های بسیاری را جلب کرد و پس از آن، با ارائه بر روی اندروید بار دیگر علاقمندان را شگفت زده کرد. این بازی، یک بازی ساختمان سازی است که در آن، شما باید یک غار برای بازماندگان بسازید و به افراد جدید برای موفقیت های بیشتر کمک کنید. از جمله کارهایی که در این بازی می توان انجام داد، ساختن اتاقها، کشف زمین های بدون سکنه و حتی فرزندآوری است. به دلیل احساس غرابتی که در این بازی وجود دارد، اعتبار بیشتری را هم کسب کرده است.

Final Fantasy
طرفداران سری های فاینال فانتزی، برنامه جدیدی را در این ماه دریافت کرده اند تا در مورد آخرین اخبار فانتزی، با خبر شوند. بالاتر از آن، این برنامه نیز شامل بازی Triple Triad و یک عرشه جدید برای جمع کردن شخصیت های بیشتر سری های بازی می شود. شما می توانید Final Fantasy اصلی را در سمت راست برنامه، بازی کنید.

Fish Brain
Fish Brain برنامه ای برای افراد علاقمند به ماهیگیری است. این برنامه، یک برنامه شلوغ است به این معنی که افراد دیگر با استفاده از این برنامه، داده های خود را جمع می کنند و نشان می دهد که در هر منطقه چه ماهی وجود دارد، در کدام قسمت به دام می افتند. این برنامه برای ماهیگیران جالب خواهد بود.

Focus
Focus یک برنامه جدید با ویژگی های جالب و سرگرم کننده است. این برنامه شامل سیستم تگ و نشانه گذاری وسیعی است که به شما اجازه می دهد تا به آسانی عکس های خود را سازماندهی کنید. همچنین می توان عکس ها را بر اساس تاریخ مرتب کرد و از عکس های گیف نیز پشتیبانی می کند. اگر این برنامه را همراه با حق بیمه دریافت کنید، ویژگی های امنیتی و سازماندهی بیشتری نیز در اختیار شما قرار می گیرد. این برنامه، یک برنامه قدرتمند است.

Framed
Framed یک بازی پازلی جدید از استودیوی Noodlecake، با جذابیت واقعی است. فرض بر این است که شما دسته ای از کلیپ های ویدئویی کوتاه دارید. حال در این برنامه باید به گونه ای آنها را مرتب کنید که یک سناریوی واقعی اتفاق بیفتد. اگر این کار را انجام دهید، به مرحله بعد و در غیر این صورت از این سطح عبور نمی کنید. از ویژگی های دیگر این برنامه، موسیقی مناسب برای فیلم، فضای بازی فراوان و برچسب های ارزان قیمت است. در واقع، این برنامه یک نوع پازل متفاوت است.

Lara Croft GO
Lara Craft Go یک بازی پازلی جدید منتشر شده توسط استودیوی تولید بازی های ویدئویی است. این یک بازی تخته ای است که شما باید در طول آن حرکت کنید، پازل را حل کنید، آیتمهای پنهان را پیدا کنید و برای رفتن به سطح بعدی، دشمنان را بکشید. این بازی بسیار زیبا، طراحی شده، به آسانی می توان بازی کرد و کمی مانند بازی Tomb Raider می باشد. قیمت این بازی نسبت به بازی های دیگر، کمی بالاست ولی به خوبی اجرا می شود.

Mirrative
یک برنامه جدید برای پخش کردن هرچیزی از دستگاه شما در دنیای بیرون می باشد. پیش از این نیز روشهایی مانند پریسکوپ برای انتشار بازی و عکس ها بود.این برنامه به شما اجازه می دهد تا هر چیزی را بر روی گوشی خود به جریان درآورید و دیگران نیز می توانند نگاه کنند و نظر دهند. از آنجایی که نسخه بتای این برنامه منتشر شده است، بنابراین خطاهایی را دربردارد. این برنامه توسط هر دستگاهی که اندروید 5 یا بالاتر دارد، اجرا می شود.

Pac-Man 256
Pac-Man 256، نسخه ای از بازی کلاسیک پک من است. برخلاف بدل سازی های دیگر که بازی های پوچ و بی معنی از آب درآمده اند، بازی Pac-Man 256 بسیار شبیه به پک من اصلی است. شما از طریق مبارزه با ارواح و خوردن گلوله ها، می توانید امتیاز خود را افزایش دهید ولی باید این کار را هرچه زودتر انجام دهید تا نمیرید. پک من 256 یک بازی هیجان انگیز است و ارزش امتحان کردن را دارد.

Webmaker
موزیلا در اوایل ماه، برنامه ای به نام webmaker عرضه کرد. این برنامه جذاب به شما این امکان را می دهد تا با دستگاههای خود، یک صفحه وب بسازید. برای اینکار احتیاجی به تجربیات فراوان طراحی وب نیست و تنها با یادگرفتن کمی Html و Css می توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه به صورت متن باز ارائه شده است و دارای الگوهای متنوع برای تست کردن است. این برنامه، نیز به صورت رایگان عرضه شده است.

Youtube Gaming
به عنوان آخرین و نه کم اهمیت ترین بازی، باید از Youtube Gaming نام برد. این برنامه به کاربران کمک می کند تا کانالها و بازیهایی را که مایل به استفاده هستند، پیدا کنند. این برنامه به صورت رایگان ارائه شده است و برای استفاده، بسیار آسان است. زمانی که پخش زنده، اتاقهای چت و برنامه های دیگر شروع می شود، از طریق این برنامه پیامی به شما ارسال می شود. این برنامه بسیار جذاب است و به زودی شروع به کار می کند

امتیاز ما

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

پویان معصومی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات شهرفافا

  • داغ‌ترین‌ها
برای خرید کامپیوتر گیمینگ به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای خرید سیستم گیمینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

4 ماه پیش
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی

1 سال پیش
بهترین لپ تاپ های ایسوس برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 لپ تاپ

1 سال پیش
بهترین سی پی یو برای کارهای گرافیکی

راهنمای بهترین سی‌پی‌یو برای کارهای گرافیکی + معرفی 2 مدل

1 سال پیش