ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام

چهارشنبه 12 خرداد 95 12:03 |   |  تعداد مشاهده: 291 |

دسته بندی:اخبار تکنولوژی

|

[[rateUserCount]]



ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام

به زودی، صاحبان کسب و کار قادر به اشتراک ابزارهای جدید خود در اینستاگرم خواهند بود البته در صورتی که یک صفحه فیس بوک  تجاری داشته باشند.

روز گذشته اینستاگرام ابزار جدیدی را معرفی کرد. این ابزار جدید به شرکت ها اجازه می دهد با مشتریان تعامل بهتری داشته باشند و به  صاحبان کسب و کار اجازه می دهد یک پروفایل تجاری رسمی داشته باشند، به تجزیه وتحلیل نظر مشتریان بپردازند و همچنین به طور مستقیم از پست های خود در اینستاگرام حمایت کنند. 

با توجه به استفاده گسترده شرکت ها و مردم از اینستاگرام جهت معرفی خود و کسب و کار خود، اینستاگرام با تحقیق گسترده از صدها شرکت متوجه سه نیاز کلیدی در تجارت شد: 1- معرفی کسب وکار 2- برجسته شدن 3- یافتن مشتریان جدید

و در نهایت با توجه به این نیازها اینستاگرام ابزاری جدید برای مطالعه پست های تجاری عرضه کرد.

برای استفاده از این ابزار جدید اینستاگرام، کافی است شرکت ها یک حساب کاربری تجاری فیس بوک داشته باشند.

 با این کار به شما یک گواهی نامه داده می شود که می توانید اطلاعاتی مانند آدرس خیابان، شماره تلفن و آدرس وب سایت خود را به آن بیفزایید.

پس از به رسمیت شناخته شدن حساب تجاری اینستاگرام، حساب تجاری یک دکمه تماس دریافت خواهد کرد که از طریق آن می توان ایمیل یا پیام کوتاه ارسال کرد. با نمایش مشخصات به صورت عمومی نگرانی های مشتریان کمتر خواهد شد، ارتباط با شرکت نیز برای آن ها آسان تر خواهد شد و از همه مهم تر بازخورد نظرات را برای شرکت بهتر می کند. با این ابزار می توان خرده فروشی ها را نیز ترویج داد وحتی به تجزیه و تحلیل پست های ایجاد شده پرداخت.

همانطور که با پست های فیس بوک، صاحبان کسب و کار  می توانند عکس های خود را تبدیل به یک آگهی کنند در اینستاگرام نیز می توانند با زدن یک دکمه، مخاطبان هدف خود را انتخاب کنند و حتی تعیین کنند تا چه زمانی عکس باید منتشر شود.
بنا به گفته اینستاگرام این ابزار جدید تا چند ماه آینده منتشر خواهد شد. 

منتشر شده در pcworld

 


نظرات کاربران

[[item.name]] [[item.created_at|pDate]]

[[answer.name]] [[answer.created_at|pDate]]

[[messageCompare]]

[[item.nameProduct|cut:true:34:' ...']]